Friday, 28 August 2009

Salam Ramadhan Dari Kinshasa



Salam skot-skot sekelian dan selamat berpuasa dibulan Ramadhan.
Aku sampai kat Kinshasa ni pada 25 Jun 09 yang lepas. Buat masa sekarang aku tinggal sama dengan 7 lagi staf pegawai dan LLP Malaysia kat sini.

Penugasan aku disini selama setahun sebagai staf yang dijangka tamat pada 25 Jun 2010. Doakan moga aku berjaya dan selamat kat sini skot.

Keep in touch via Facebook aku - Mohd Said Mahat.

Salam dari aku disini untuk semua skot-skot.


WO I Mohd Said bin Mahat
MONUC - Mission Support Center

Congo Batiment
Kinshasa, DRC

Office: +243818905103 via skype
H/P: +243819014154 via skype

email : msaidmahat@yahoo.com
: msc-clerk1@un.org

4 comments:

  1. BRADER SELAMAT BERTUGAS DAN BERPUASA SETERUSNYA MENYAMBUT HARIRAYA DI PERANTAUAN-INI BARU BETUL DINAMAKAN ASOKAR-HIDUP AFATS

    ReplyDelete
  2. Salam Brader, Selamat berpuasa dan salam Ramadhan, Tahniah... Dapat jugek smpai kat Congo.... Aku boarding gek, di AT TIRI, SOUTH LEBANON, LEBANON.... Hubungi aku di email dan YM samirah253@yahoo.com. Ramai gak brader ngan aku ni, int 23, 22, 28 dan yg paling senior aku la int 17, hehehheeee.. Slamat berjuang...

    ReplyDelete
  3. Hai Skot..SELAMAT BERAYA KAT TEMPAT ORANG, aku pun dulu pernah juga beraya kat BOSNIA dengan skot kita azlan ayop kami join misi UNPROFOR tahun 1994/95 dulu(skrg dia Peg. MP) aku? aku dah lama jadi awam...nak lebih merdeka konon... apa pun jangan lupa tahun nie kita sambut ulangtahun kemerdekaan ke 52 dengan keinsafan...sebab dah 52 tahun kita kehilangan TANAH MELAYU setelah ditukar ke MALAYSIA.

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan & selamat hari raya aidilfitri diperantauan.

    ReplyDelete