Thursday, 21 May 2009

Pekabo Brader semua..

Salam brader semua..

Pekabo bro.. maaf ler lama bebeno rasanya tak memblog.. al-maklumlah, kepala otak aku ni berserabut dengan datelined.. banyak sgt 'mende'nya 'kreativiti' yg nak diasah dari kepala otak aku ni..

Brader semua jgn laks merajuk kalu latest artikel takder kat sini.. jgn laks tak visit blog kita ni.. buat 5391 Abu, harap hang sabor banyak2.. ada lagi foto hang yang nak disiarkan akan datang.. so, aku published sikit2.. sebab kalu published semua.. aku mana ada foto lagi dah.. Aku ni keluar baris tahun 1992.. lama tuu.. memory pun banyak gak yg lupa, ada jugak lah yg penting2 tu duk teringat..

Aku published artikel ni nak tanya habaq brader semua, semoga brader semua sihat ye.. jaga diri baik2..

Wassalam..


5445 suak

No comments:

Post a Comment