Tuesday, 24 March 2009

AFATS Kem Segenting Bagaikan Padang Jarak Padang Tekukur..

66 anak tangga.. nak pergi makan pun kena lari turun naik tangga ni dengan PW2 Akademik En.Sharif AIRBOURNE.. pastu bukit ni kalu nak naik berlari aku tak kisah lagi. Apa ke jadahnya turun bukit berlari, tak salah aku pasal turun bukit ni berlarilah Bob Suhaidi koyak kulit muka tersembam kat batu..

Tikar Sejadah AFATS Kem Segenting

Kena langgar garuda
Salam sejahtera brader sekalian..

Pada percutian aku ke PD, aku telah melawat ke AFATS Kem Segenting..
Habis segenap ceruk aku pergi sampai ke lapangsasar PLR.. Tak de apa lagi yang tinggal.

Aku ada mengambil gambar termasuklah tempat aku kena gali perigi dekat cookhouse ( denda kerja berat kantol hisap rokok) tempat kita lepak tepi kelas, tandas kat akademik dan juga berek bilik..aku hanya dapat membayangkan saje mana tempat laluan aku dulu..hanya tinggal kesan aje..hanya tinggal simen.

Lagi bertambah malang bila hard disk aku corrupt..abis semua gambar2 tu hilang..
Aduss..! bisanya menikam sampai tongking aku..

5445 Asyraff a.k.a suak
Foto ni aku ambil dari foto album brader yahoogroups intake 15..

2 comments:

  1. Masa bila pulak pokok mangga tu ada kat tgh2 tangga tu ha???

    5469...

    ReplyDelete
  2. Kalau pokok tu dah masa we all dok sana,bob suhaidi lagi parah skot kalau terlanggar pokok tu.

    5416..

    ReplyDelete