Monday, 23 March 2009

Aku Budak AFATS

"B 'Coy' foto diambil semasa minggu orientasi"

Salam Sejahtera skot & braders..
AFATS ni banyak beri kenangan manis pada aku..Aku mula2 kenal AFATS ni melalui iklan dalam paper, memang aku tak tau camner sekolah ni.

Yang aku bayangkan, mungkin sama cam RMC... so, aku apply AFATS selepas bapak aku reject aku nyer pilihan masuk Sek. Teknik.. Aku memberontak nak pergi gak AFATS ni..so dapatlah panggilan interview.

Tempat pertama yang kita semua berkumpul, tak lain tak bukan.. haa..skot! bagi lah jawapan kat mana..

Kat mana lagi kalau bukan Stesyen Keretapi Seremban, masa tu memang tak
dapat bayang lagi camner suasana dan fizikal AFATS tu.. betul tak?

Ehh..aku sambung lain kali lah..

Wassalam..


535445 Brader Asyraff Sharif a.k.a Suak

p/s: puas aku cari gambar masa berkumpul kat Stesyen Keretapi Seremban.
Nanti kalau jumpa aku siarkan..

No comments:

Post a Comment