Sunday, 22 March 2009

Blog AFATS BRADER 22 Dalam Proses Penambahbaikan..

Assalamualaikum & Salam sejahtera..

Untuk makluman skot semua, blog 'AFATS BRADER 22' aku dah make up sikit2.

Aku masukkan sikit carian lain untuk keselesaan skot semua seperti 'mudah.my' untuk skot2 kita nak buat duit ke samada nak jual atau nak beli tanah, serai, buah naga, handphone dan lain2 ..



Juga aku selitkan 'converter Jawi' dan juga 'google maps'... Aku amat berharap jika ada skot yang sudi bagi gambar2 masa kat AFATS supaya dapat aku masukkan dalam blog 'AFATS BRADER 22.. Masalahnya aku kekurangan gambar masa kat AFATS.



Mungkin masa tu duit banyak guna untuk menampung rokok seharian dan maggie..( ingatkan menampung kos pembelajaran...)

Wassalam..

2 comments:

  1. Salam Skot,
    Ish, nampak C' ja meriah, ni aku jelous. Takpa, walau nun di Utara ni wakil Mohd Sany(D')nak la jugak joint hampa . Gambar had lama tu ada tapi taktau nak buboh. Hampa tengok aku dahlah 18/04 ni. Duit dah bayaq. Pi anak beranak, tapi baru terhegeh-hegeh cari tempat tiduq. Ada la kut, tapi kalu ada skot boleh rekemen cantik jugak. Ribuan tima kasih kat skot yang menjayakan reunion ni. Dah lah, letih aku dok taip.
    Sekian,

    Pakya 535403

    ReplyDelete