Wednesday, 25 March 2009

Kompeni Hamid Bidin ( 'B' Coy )


Kompeni Hamid Bidin atau 'B' Coy.. terdiri dari 2 platun iaitu platun 3 dan platun 4. Foto diambil semasa tahun 1 ketika baris makan iaitu 1800hr ( 6pm ). Kalau sekolah kat luar time ni buat apa agaknya..
Skot aku ni termasuk aku sekali memang mewarisi bakat dari brader aku.. al maklumlah, bila jadi big brader saper yang berani lalu depan bilik kami platun 3.. Terpaksalah skot aku ngan aku2 sekali buat road block.. supaya junior lalu depan bilik aku.
Huuhh! nak citer pasal platun 3 ni.. tak bleh abis nyer. Ngeri kalu sesiapa junior yang termasuk bilik platun 3.. Berapa banyak capoi nak kena singgah..
Ibarat kalau bawa masuk sepinggan nasi untuk sorang brader, kalau dah ramai yang cukai.. alamatnya kena 2-3 trip lah pi cookhouse...
5445 suak
al-fatihah buat skot allahyarham Zulfakri a.k.a Teja & Kamal..

2 comments:

  1. salam
    Nko buat aku teringat dkat Azmi a.k.a b***kenyang..manadiasekarangyek?

    brader.Exchange link dgn kitaorang intake23.Just visit blog budak afats!

    ReplyDelete
  2. Ada sapa dari D Company ada pic macam ni tak.. Jelous laa aku tengok..

    ReplyDelete