Saturday, 28 March 2009

Banner Pertama AFATS BRADER 22 blogspot.com


Aku dah tukar banner baru.. dan banner ni aku publish kat sini..
Aku doa semoga laman blog ni akan kekal sampai bila-bila seperti kita bersahabat..

Aku harap ia akan menjadi satu lipatan sejarah bagi kita semua.. sebagai pertemuan sulung AFATS 22 setelah 20 tahun dari tahun kita bergelar Perantis Putera.

errrr..agak2 lah kalu banner ni capai usia 30 tahun nanti, kalu lelong laku tak..

aichehhh...

Wassalam

5445 Asyraff Sharif

2 comments:

  1. Asyraf,

    Title Blog ni ada kesalahan sikit rasanya,
    "Appranticed" rasanya kena eja - "Apprentice"

    Ishmayel

    ReplyDelete
  2. Saya cadangkan brader add page kepada blog ini untuk lebih interaktife dimana brader boleh siap letak chat box semuanya free aje kena explore leh sikit

    ReplyDelete