Wednesday, 1 April 2009

Aku Budak AFATS III

Masa datang interview ni, malam tu takder apa aktiviti.. cuma sesi bual2 kosong dan kenal mengenal antara satu sama lain.. Punya lah ramai kat dalam berek bilik tu.. katil laks double decker (masa tu tak tau lagi, apa dia 'capoi')..

Aku duk katil bawah.. atas aku tak pasti siapa dia.. yang aku tau sebelah aku masa tu Ishmayel ngan Rani.. seriau gaks nengok saper yg duk capoi atas.. ada gak nanti yg kena libas dengan kipas siling.. alhamdulillah, time aku tak der kepala yg kena libas ngan kipas..

So.. malam tu berboraklah, hang mai mana, duk tang mana.. pastu duk gebang macam2.. oh ya..! lupa laks aku.. aku mai interview ngan Syed Suhairi (Cheng).. ni schoolmate aku dari SMART Kuantan..

Pagi esoknya, pakaian sukan seluar putih dan baju putih.. breakfast cam biasa ada kopi, kopi 'O", teh dan teh 'O'.. pastu nasi goreng ngan roti kukus ada mentega dan jem.. Brader 21 jer yg ada masa tu.. coz super brader 20 blom balik latihan hutan.. depa ni nengok org cam nak telan..

So, pagi tu aktiviti, senaman skit.. pastu tak salah ada jogging kat tepi pantai.. lalu Kg Nelayan.. masa tu masih ada lagi org Indon duk berkampung kat situ..

Aduss.. perut aku memulas lakss..

nanti kita jumpa lagi yee..

Wassalam

5445 Asyraff Sharif a.k.a suak

No comments:

Post a Comment