Wednesday, 29 April 2009

Malam Reunion 2009

Salam brader semua..


Apa kabor semua.. ya! moga semua sihat hendaknya.. Kali ini masih lagi citer panasss..! yess zerr, citer panas pasal reunion..


"siut.. dia bg aku ikan jaket", " telan je skot!"

Citer reunion 2009 belum lagi reda.. tapi dah kecoh pasal reunion 2012.. semangat gila skot2 kita ni.. bagus! jangan gila meroyan udah ler! tak dapek pok cik nak nolong nyoo! Aku bukan nak citer pasal reunion 2012 tapi nak citer pasal 2009..


"siap ler nko besdayy boy, mandi susu jawabnya lepas ni.."

Malam tu memang meriah, walaupun AFATS Brader 22 tak buat gathering di tempat yang gah, tapi pada aku, walaupun buat kat 'dewan' itu pun dah seribu satu rahmat, kerana nak satukan brader semua bukannya senang.. cam aku ni yang sejak azali lagi duk 'civillian'. Tapi pada aku, lu semua memang d' boom.. Tak terjangkau dek akal ( pesss! dah cam lirik lagu lah pulok!) yang aku dapat jumpa brader semua..



Dalam sibuk-sibuk gathering, super-super brader kita Brader Mazelan Subran (G15) hadir atas jemputan 5411 Izadin (ehh! kau tak jemput dia minum ke malam tu, penat bro tu bersyarah).

"ada sesiapa yg blom pernah kena penampor bisu, meh kedepan.."

Ada ler skit amanat mengenai syarat, prosedur dan matlamat halatuju AFATS Brader Group.


Gathering malam tu juga ada tayangan slide kisah hidup di AFATS Segenting dan juga buat sahabat yang telah pergi dulu dari kita..


Malam tu memang masa mencemburui kita ( waduss! ayat cam jiwa2 lah pulok). Tak sempat nak story sesama brader.. Ada pulak sessi ngeteh sampai 3 am selepas tu.


Arios..!

Wassalam..

Aku Budak AFATS

1 comment:

  1. Brader boleh link kan kat RAR @ afats-spptd.ning.com tak dia tengah cari bahan kem segenting yang dah tinggal kenangan aje.

    Kalau tak kat saya pun ok gak boleh link kan ke RAR kesian dia tak dapat gambar kem segenting

    ReplyDelete