Thursday, 23 April 2009

Checkpoint & Ngeteh di Teluk Kemang

Mat Noh & Kamsani

Salam Sejahtera brader..
Dalam sebulan ni, masih lagi dengan 'citer panas' reunion AFATS 22.. Best giler, confirmed.. ni nak tunggu next reunion kat Cameron Highlands 2012 ( aku tak sure, either 11 or 12 ) kalu salah betulkan..

Isa Pewai & Izadin
Foto ni diambil pada Jumaat malam Sabtu 17 April 2009.. aku bertolak dari Kuantan dalam 8.30pm. Ghani called aku, member dah sampai dari Kluang..
So, aku sampai PD terus pergi Teluk Kemang dan ngeteh ngan brader yang dah ada kat situ Mat Noh, Kamsani, Izadin, Shahnahar, Itol & Ghani..

Itol & Ghani

Tahun terakhir aku jumpa Kamsani, Ghani & Itol (1992), Shahnahar (1996), Isa (2000), Izadin (2007) dan Mat Noh (2008). Gamat juga berborak malam tu..

Shahnahar tgh duk gebang

Terima kasih kat Izadin coz belanja makan malam tu..

1 comment:

  1. malangnyerr malam tu aku x sampai lagi..x merasa izadin belanja..

    ReplyDelete