Wednesday, 22 April 2009

PW2(B) Tuanlah cikgu kami.


Salam semua skot,

Ingatkah kita pada hamba Allah yang berbaju batik itu? Itulah guru kita yang satu masa dulu pernah mengajar kita erti kehidupan sebenar yang walaupun garang, tapi pada hakikatnya beliau sangat lembut hatinya yang pernah berkata "tak taulah apa kena dengan aku, bila tengok muka koran ni, tak sampai hati nak lanyak". Sempat juga berbual-bual seketika dengan beliau yang ketika itu juga hadir menyaksikan anaknya tamat latihan di AFATS pada 18 Apr 2009 yang lalu. Itulah PW2 (B) Tuanlah yang dalam gambar diatas kini anak- anak muridnya yang berbaju loreng kesemuanya dah pun berpangkat PW2 kecuali saya dan Ishmayel..... sebab kami dah berpangkat Mejar General.....hahahahaha!... jangan marah ha skot!! Beliau menyampaikan salam dari Mejar (B) Johari kepada semua skot yang juga satu ketika dulu GURU kita.. dan juga kita punya big brother. Mej (B) Johari dan PW2(B) Tuanlah khabarnya kini menetap di Machang Kelantan. Semoga berjaya dalam apa juga lapangan.

Terima Kasih cikgu!!.

Inilah bakal generasi ke 3 AFATS!! (Ada pompuan ke nanti?)

3 comments:

  1. awat gambaq yg duk civillian perut lg kempis dr yg duk pakai loreng.. pelek no.. hak duk pakai loreng plak boroii..

    ReplyDelete
  2. Merasa gak lah aku tongkat orang tua tu.

    5446

    ReplyDelete
  3. aku pun merasa gak tongkat dia...kena rodok tang perut... la ni kalu kena camtu..mau koma aku dibuatnya..aichehh!

    5445

    ReplyDelete