Tuesday, 21 April 2009

Program Candat Sotong Di Trengganu

Salam Sejahtera brader..

Program mencandat sotong ini dicadangkan oleh 5471 Rafinizal, aturcara program seperti berikut:
  • Bertolak ke Trengganu Jumaat malam
  • Pagi Sabtu berada di Trengganu dan mencandat sotong
  • Ahad bertolak pulang ke KL atau destinasi masing2.

Program ini akan ditetapkan hari dan waktu apabila sudah ada penyertaan dari kalangan brader 22 sekalian..

Brader2 sekalian boleh menghubungi 5471 Rafinizal di xboy@perkasa.my atau di talipon tangan 016-620 9547 untuk keterangan lanjut.

Aku baru berbual dengan cousin aku pagi ni, balik dari mencandat sotong di Pulau Kapas.. sotong 2 ekor saje berat hampir 15 kg.. perghh! dapat kat aku, 'sotong celup tepunglah' jawabnya.. saper2 yang berminat nak pergi kena bawalah tong ais gabus putih..tak nyesal beb.. serius ni!

4 comments:

  1. salah email aku tuuu,.... email aku nizal@perkasa.my but aku ingat contact haizal laaa dia YDP Menancing... aku bom ikan tau laaa,...

    ReplyDelete
  2. alamak.... sori-sori jgn guna email tuu.... guna yang ni... xboy@perkasa.my

    ReplyDelete
  3. buat tgh bln 6 boleh tak bro...
    i mean time cuti sekolah

    ReplyDelete
  4. well u guys..aku setuju sesangat ngan idea bernas nizal tuh. memang meletop idea lu beb! sesuai bebenor title YDP tu pd aku..ngeh3x..kecil tapak tangan stadium bola aku tadahkan pd sesape yang berminat nak join..marilah kita sama-sama memartabatkan sukan memancing. Oleh yang demikian,cepat2 ler korang antar nama kat aku. this is my contact number 012-3825994 n my emel angler.castello5449@gmail.com..Olai La Vora!!

    ReplyDelete