Monday, 27 April 2009

POP di Kg Sawah

Salam sejahtera brader..

Kabare wak.. ya! Ni ada beberapa keping foto semasa di Kg Sawah. Berpeluh aku dibuatnya..almaklumlah! lama tak berjemur!


Anyway, aku happy gak berjumpa dengan skot brader 22, junior aku brader 21 dan juga jurulatih ketenteraan iaitu Sarjan Bukhari (dah pencen). Sjn Bukhari hadir kerana anaknya Passing Out (difahamkan ketiga-tiga anaknya adalah produk AFATS).


Aku duk pusing-pusing area pameran kot2 terjumpa dengan muka-muka yang aku kenal.. tu dia..!! Sarizan aka toya, Itol ni memang lepak satu hotel ngan aku dan juga PWII Musa.. ( coz hang pakai uniform, sebab tu aku mentioned).


Sempat juga aku nengok aksi TTS dan 'showmanship' dari Pancaragam Armor (perghh! lu all dah advanced, ada improvement siap gelek2 lagi.. dah cam brassband Sek Tun Fatimah lakss..ahakss!).


Opocot..! mak kau, tertonggeng laks aku..


Foto kat bawah ni aku rakamkan sewaktu aku dah nak balik dari Kem Kg Sawah.. hamba Allah 3 orang ni lama sangat aku tak jumpa.. S/Sjn Rizal tu junior aku dari 'C' Coy intake 23, Faisal Pucat dan PW2 Hishamudin..


Bukan main segak skot..

Sekian.


Aku Budak AFATS

3 comments:

  1. salam semua skot..minta maaf byk2.. tak dpt join reunion.. baru balik outstation
    5417kelana putra

    ReplyDelete
  2. saalaam bro,, xde pic lgi ker...best ngok diwang train...peminat afats...

    ReplyDelete
  3. klau masowk taun 2005 umor 16..so, jadi bach brape dah tu????

    ReplyDelete